Re: czytnik kart pamięci xD - kłopoty z podłączeniem

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 20:45:27 MET

Oto co squirs napisał:
> Na 100% aparat ma gniazdko do podłączenia kabelka USB łączącego aparat z
> komputerem.

Tak, zgadza się, Już jak napisałem post, to obejrzałem sobie ten
aparat dokładniej i znalazłem. No, ale niestety właściciel, jak
zdążyłem już ustalić, nie ma kabelka... :)
Dzięki za sterownik. Niestety, jest dokładnie taki sam jaki już
miałem. Tym niemniej, przeinstalowałem i niestety to samo - kicha.
Nijak nie widzę extra napędów gdy podłączę ten czytnik z kartą do
gniazda USB. Samo gniazdo jest OK, bo np. kamerka na nim biega.
Używałeś tego sterownika na XP czy na w98? (ja mam 98...)

--
Jacek - K7S5A user