Re: Zasilacz pod ocenę

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 20:01:42 MET

Użytkownik "MarekP" <mpojc@poczta.usun.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dtaf18$c6q$1@news.onet.pl...

> Hmmmmmm, samo PIV bierze kolo 120 W, a gdzie reszta , grafika tez sporo
> ciagnie.
> 200 W bedzie przeciazony, a jak juz sie spali to zniszczy przy okazji
> kilka innych elementow.......
> To dobra metoda na odmlodzenie komputera.
> Pozdrawiam

Hmm nie to miałem na myśli pisząc o kategorii. Odniosłem się do tego
zasilacza z allegro. Uważam, że powinien być wystawiony w kategorii 200-300W
bo pewnie więcej nie osiąga. Bez przesady ale im tańszy jest 1W mocy tym
gorsze osiągi z niego są. Za 99zł to można kupić dobrego Fortrona, Modecoma
350W i nic więcej. Napewno nie 550W. Tak jak piszesz 200W to za mało, więc
nie warto się pchać w shit. Kto tanio kupuje ten drogo jeździ.

--
pozdrawiam