Re: Jaka karta grafiki - AGP - cena ok 600 zł?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 19:59:40 MET

Użytkownik "hdmx" <headmax@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1d0b.00000134.43f8bcef@newsgate.onet.pl...
> Witam
> Wiem, że było, ale w archiwum nic odp. nie znalazłem. Konkrety:
> Płyta Asus P4PE-X
> Proc PIV 2.8 GHz 512 cache
> ram 512 mb (docelowo 1024 mb)
>
> Jaką kartę do gier polecacie, obecnie radek 9600. Do wydania około 600 zł.
> Karta musi być na AGP.
> Radeon x800gt? Nvidia 6600gt? Może coś z używanych? Co sądzicie o radku
> x1600pro/xt? Testy przeczytane sam juz nie wiem.

A ile dałeś za tę co masz? Zatem do tej ceny dołóż te 600zł i może coś
znajdziesz, chyba że wyczuwasz 10% i bawi Ciebie poznawanie nowego sprzętu /
zmian. Obyś się jednka nie rozczarował. A może mamy liczyć te 600zł i to co
dostaniesz za 9600?
Ja bym ją tylko podkręcił...ale może faktycznie potrzebujesz czegoś nowego
(Dx 9.0c)? Nie pisałeś jednak do czego.

Niestety, ale producenci rozciągają cenę jak gumę od gaci - proporcjonalnie
do możliwości chipsetu tyle, że współczynnik im nieraz do kwadratu wychodzi.
:-D