Re: czytnik kart pamięci xD - kłopoty z podłączeniem

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 19:28:54 MET

Oto co squirs napisał:
> Przerabiałem to kiedyś chociaż tak do końca to nie byłem zadowolony z tego
> czytnika i dziś już go nie uzywam.
Ten aparat (Fujifilm F700) wg. właściciela nie ma wyjścia
bezprzewodowego ani przewodowego (czy to możliwe?) Właściciel
rekomendował sposób z czytnikiem.
> Podłączam bezpośrednio aparaty cyfrowe do komputera.
> Zainstaluj sobie IC Card Reader Driver czy jakoś tak się to nazywało.
> Jak nie będziesz mógł znaleźć to daj znak a wyślę Ci na priv.
Jakiś IC Card Reader Driver zainstalowałem i skutek jest taki że
komp po wetknięciu czytnika z kartą nie woła o nic. Ale ni cholery
nie wiem jak dokopać się do zawartości karty. Sądziłem że będzie
widoczna jako dodatkowy napęd - nie jest. W opcjach tego co się w
trayu pokazało też nic nie ma. Może podeślij swój programik, co? Mail
ten co podaję tylko trza antyspam wyciąć.

--
Jacek - K7S5A user