Re: Zasilacz pod ocenę

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 19:16:20 MET

Hitler i Stalin od dawna nie żyli a MadMan , na pl.comp.pecet , dnia 19
luty ( niedziela) o godz. 18:50, podał zatrważającą wiadomość : /n
> Najlepiej porozglądaj się za tymi Fortronami - są dosyć tanie na Allegro
> ostatnimi czasy.

Porozglądałem się i Fortrona w ok. 400 W nie znalazłem.
Znalazłem za to dwa inne:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=87619700
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=87425216

Bliższy mi jest ten Enermax, choćby z powodu większej mocy. A to
rozwiązanie na przyszłość, może sie przydać do zasilania jakiegoś większego
dysku.

--
     ..::WISKOLER::..
Google Twoim przyjacielem -> http://www.google.pl