czytnik kart pamięci xD - kłopoty z podłączeniem

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 17:38:42 MET

Witam
Pożyczyłem aparat fotograficzny cyfrowy żeby zrobic kilka zdjęć.
Problem jest z czytnikiem pamięci, podłączanym do USB. Po wetknięciu
komp melduje że znalazł nowe urządzenie USB ale znikąd nie może
wziąść sterowników. Na stronce producenta czytnika (Hama USB 2.0 Card
reader 19 in 1) pisze że czytnik nie potrzebuje żadnych sterowników.
Z kolei spotkałem się ze zdaniem że urządzenia USB 2 powinny być
obsługiwane przez wejścia w standardzie USB 1.1.
No i mam kłopot - jak to cholerstwo odczytać? Powinno działać a nie
chce... :)

--
Jacek - K7S5A user