obraz na 3, 4 monitorach

Autor: jakityp <nitsche_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 15:43:53 MET

Witam,
taka sytuacja.. potrzebuje pracowac na 3,4 monitorach, ale tak zeby na kazdym
byl niezalezny obraz. tzn na 1 zeby lecialy wykresy, na drugim inne wykresy, a
na 3 normalnie sobie pracowac (tzn. miec caly pulpit z win itp) .. ewentulanie
w przyszlosci jeszcze 4 do jeszcze innych wykresow ;) wszystkie monitory crt.
mam obecnie radeona 9550 128mb z wyjsciem dvi i tv. No i mam pytanie jak to
najprosciej rozwiazac. Bede musial dokupic druga, trzecia karte graf?? jakies
przejsciowki? Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pzdr