Re: Bios gigabyte GA-8I945P-G

Autor: Ecier <grupy1_at_ecier.cjb.net>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 15:13:25 MET

W manualu mam jedynie info o konsekwencjach złego zaprogramowania lub
przerwania programowania BIOS. Lecz nie ma nic o odzyskaniu. Najciekawsze
jest to, że wgrałem BIOS dedykowany dla tej płyty, a tu kicha. W sumie jak
zobaczyłem czarny ekran to ze spokojem zareagowałem wiedząc ze jak cos jest
nie tak to z dyskietki da się odratować stary BIOS. Cóż próbowałem startować
system z CD, pena USB i dyskietki, ale nic się nie dzieje.

Pozdrawiam Ecier
grupy1@ecier.dot.cjb.dot.net (bez dot )
"Kobieta wierzy, że 2 i 2 zmieni się w 5, jeśli będzie długo płakać i
zrobi awanturę." (George Eliot)