Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 14:23:31 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:dt9qhe$955$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To cytat z Twojego postu. A teraz pokaż mi fragment mojego, w którym
> wspomniałem o modelu GSA-H20L. Jeśli nie jest Ci obca tak skomplikowana
> czynność, jak czytanie ze zrozumieniem, to być może napisanie posta z
> przeprosinami też nie przekroczy Twoich możliwości.

Tak się składa, że H20L to odświeżony model 4166. Mam do czynienia na
codzień z kilkoma 4167 no i popatrz o dziwo żadne nie sprawia problemów, ale
masz rację..... za dużo palę trawki.
Nie przepraszam bo nie będę nikogo przepraszał za chore testy jakie się w
tym kraju wykonuje. Wykonaj test na własnej skórze a potem dopiero zacznij
pisać mądrości życiowe.

--
pozdrawiam