Pytanie do znawców tematu - Gigabyte GA-6BXC

Autor: Mariusz <spamerze_to_zly_adres__at_com.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 12:34:10 MET

Pytanie do znawców tematu.

Jaka karta grafiki do płyty Gigabyte GA-6BXC?
Otóż mogę kupić GeForce2 MX 400 64MB ale znalazłem pewien problem.
Znalazłem takie oto artykuły:

"Niektóre starsze płyty główne, oparte na chipsetach BX, LX i Via 133
nie spełniają wymagań specyfikacji AGP - nie dostarczają wystarczając
dużo mocy do slotu. W przypadku chipsetów spowodowane jest to
zastosowaniem liniowego regulatora napięcia. W niektórych przypadkach
powoduje to problemy ze stabilnością systemu. Niestety, jedyną
naprawdę skuteczną metodą przekonania się, czy dana płyta będzie
współpracować z GeForcem, jest przetestowanie jej z konkretnym
egzemplarzem karty."

"Płyty z chipsetem BX, które nie działają poprawnie z GeForcem:
Gigabyte 6BA, 6BXC, 6BXE, BX2000 (czasami ten problem udaje się
rozwiązać"

"Wymienione płyty główne, współpracujące z kartami GeForce, mogą
zawieszać komputer w nieoczekiwanych momentach. Wynika to z faktu, że
nie w 100 procentach spełniają specyfikację złącza AGP."

Czy ma się to również do GeFore'a2 MX 400?
Czy ona też jest taka prądożerna?

Revision mojej płyty to bodajże 1.7 lub 1.9 (nie jestem pewien,
musiałbym rozebrać kompa).

Może ktoś posiada/posiadał taką płytę wraz z kartą i mógłby coś o tym
napisać?

Problem w tym, że nie mogę przetestować karty jeśli chcę kupić ją na
Allegro.

Pozdrawiam

Mariusz