Przełącznik siada przez P2P ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 11:28:01 MET

Witam, posiadam sieć 100Mbit na przełączniku D-link DES 1008d. Ja mam kartę
3c905C-TX i taką samą ma serwerek na linuchy slak z najnowszym jądrem 2.4.32
po mojeje stronie windows xp z Sp i innymi łatkami.
Męczę się z zamulaniem, się neta- Ja<--->Serwerek, w momencie "ostrego"
uzytkowania bitcommet p2p.
Próbowalem różnych rzeczy, u siebie na linuxie.
Dzisiaj, zrestartowałem przełącznik, wyjołem zasilanie na 10 sekund i
ponownie podłączyłem. Okazuje się po tym zabiegu wszystko wróciło do normy.
Muszę dodać, że w TYM SAMYM momencie zerwania łącznośći, TYLKO JA<--->SERWER
mam doskonałe połączenie z innymi uzytkownikami sieci, a inni użytkownicy
doskonałe z serwerem i ze mną.
Co może być przyczyną i jak to naprawić?.
Dzięki.