Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 02:58:23 MET

Dnia Sun, 19 Feb 2006 02:17:39 +0100, aidahow napisał(a):

> Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości

> ciach! bo na berdnie szkoda prądu :))
> Heh... to zabawne... człowiek używa nagrywarki,wypala wszystkie płytki jak
> leci - te droższe i tańsze, a później dowiaduje się, że to nie możliwe - bo
> ktoś napisał, że ta nagrywarka tego nagrywa! :))
> Ahahaha, się usmiałem :))))))))))))))) <ROTFL>

Wszelkiego rodzaju testy sprzętu należy interpretować inaczej niż drodzy
państwo to robią!
Nie w tym rzecz, że dana nagrywarka NIE NAGRYWA + czy -, tej czy innej
marki, z tączy inną prędkością! Rzecz w tym, że akurat ten produkt, który
producent dostarczył do testu (lub testujący zakupił w sklepie) takimi
cechami sięcharakteryzuje. Owszem wynik testu różnić się może od Państwa
doświadczeń, lecz test ten dowodzi tego, że wystąpić mogą opisane w nim
problemy.
Najlepiej gdy testom poddawana jest pewna partia sprzętu np. 10 nagrywarek
tego samego modelu, 10 szpindli każdego rodzaju płyty itd. Jednak niewielu
na taki test stać. w/w test ma ogromny plus: wiemy jakiej miny
spodziewaćsię możemy po danym napędzie, co nie oznacza że każdy jest taki
jak ten opisany w teście.
Nie tyczy się to tylko nagrywarek, np. w przypadku monitora LCD: kupujemy
monitor z martwymi pikselami i wymieniamy na nowy, który też takie posiada
- licha partia czy licha marka? Otóż po dwóch sztukach tego nie ocenimy!

Z czasem zobaczymy jak sprawują się te czy inne napędy, które dopiero
wchodzą na rynek choć nawet wśród najlepszych trafiają sięminy ;)

Pozdrawiam. Michał.