dysk fujitsu 80 gb nie widzi :(

Autor: alllegroooooo <omg_at_lol.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 02:08:01 MET

Witam
Mam pewien problem i byłbym wdzięczny gdyby ktoś z Was spróbował mi pomóc!
Kupiłem na ebayu dysk Fujitsu 80 Gb.Gość mówił że sprzedaje jako uszkodzony
bo nie ma jak sprawdzić. Wiele osób kupiło i ma same pozytywy , niektórzy
piszą że działa. Przejdę do problemu.

Mam windowsa XP. I 1 dysk Seagate 160 GB SATA!
Podłączam ta 80 i po prostu jej nie widac. Nie wiem moze cos zle robie z
tasiemka ??choc watpie .. albo ze zworkami ?
czy one sa koniecznie ??
Podpinam go do 1 wolnej tasmy MASTER i nie daje zworka ...
odpinam ten dysk na Sate , robie z podlaczanym dysk.Jednak nic ... nie widac
Probowalem tez na 2 kompie ale tam jest win 98 i nie ma oblugi duzych dysk
wiec nie wiem jak sprawdzic...
Nie wiem moze jest jakis problem diagnostyczny do dysku co powie co jest nie
tak ?? Bo w sumie czemu mialoby dysku nie widziec ...rozumiem bad sectory
ale ze calkiem 0 dysku ???
z góry dziekuje za wszelka pomoc
pozdrawiam !