Re: Jakie przywoite głośniczki do SB Live! ?

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 23:05:15 MET

Dnia Sat, 18 Feb 2006 22:47:30 +0100, Przemolo <przemolo@gazeta.pl>
napisał:

> Chciałem kupić sobie jakiś zestaw głośników do SB Live! (wyjście na 4
> głośniki). Zastosowania ogólne - czasem jakaś mp3, od czasu do czasu
> film lub jakaś gra i pozostałe dźwięki wydobywane z komputera ;-)
> Nie musi to być sprzęt z najwyższej półki - byle nic za mocno nie
> trzeszczało i pozwoliło na wydobycie tego, co umożliwia SB Live (Czyli
> przynajmniej 4 głośniczki powinny być).
>
> Tutaj pytanie - czy szukać tylko produktów Creative czy też może czegoś
> innego? Czego unikać?
> Na Allegro jest pełno głośników 5.1 w cenie już od kilkudziesięciu zł.
> [...]

zachecam do kupna t6060 lub tez p580czy 5800. innych nie testowalem a te
sa godne naszego ucha :)

fanto2/SM 173p+ / AMD64 3000+ Venice E6 @ 2500MHz pentagram 120cu / Asus
K8N4-E
2x512 Geil Dual 400MHz / SB Augigy2 ZS / Inspire T6060
Chieftec 400w / Ati Radeon Saphire x800 GTO2 @ x850 xt pe/ Minolta Z10/