Re: Jak naprawić zasilacz

Autor: kosik <kosik77_at_usuntointeria.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 21:38:12 MET

Użytkownik "Kjuzikk" <kjuzikk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dt212u$ima$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nazbierało mi się trochę uszkodzonych zasilaczy chciałbym je ponaprawiać
> (niby po skole elektronicznej coś tam wiem) ale czy ktoś zna jakieś linki
> do standardowych awarii zasilacza i jak je naprawiac może jakieś schematy.

Jeśli jesteś po szkole elektronicznej to powinieneś wiedzieć, że z reguły
przetwornic impulsowych się nie naprawia, zwłaszcza jak sie nie ma o tym
pojęcia :) Ale co tam , zawsze troche zabawy będzie :) Częstą awarią bywają
diody, wystarczy skok napiecia ale za to jest to banalne do naprawienia :)

Pozdrawiam
kosik