Re: O podłączaniu IDE

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 21:05:27 MET

Użytkownik "Mirek" <leon112@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dt7ubq$8qc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Takie małe pytanko. Jak mam na danym kanale jedno urządzenie to
teoretycznie
> powinno się podpinać na koniec taśmy czy po środku taśmy? Bo w praktyce i
> tak i tak działa ale jakąś teorie słyszałem kiedyś na ten temat. Z góry
> dzięki.

To nie jest zależne od tego ile jest urządzeń podpiętych do kabla. Zależy to
od tego jak jest ustawiona zworka w napędzie i jak ma on pracować. Jeśli
master to podpinasz do ostatniej wtyczki a jak slave to do środkowej. A
najprościej i najłatwiej to ustawić wszystkie zworki na CS (cable select) i
wtedy w zależności od podłączenia napęd sam się ustawi na master lub slave.

--
pozdrawiam