Re: Czy to prawda, że nagrywarki DVD firmy Benq są najlepsze ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 19:10:22 MET

> Jakich ludzi ?

Uzywajac zwrotu "wielu ludzi" mam na mysli obiegowe opinie, z ktorymi
najczesciej sie spotykam - nie musza byc (to oczywiste) w zgodzie z faktami
(lub z indywidualnymi doswiadczeniami innych ludzi).

> Samsung to wiodąca firma jeżeli chodzi o monitory i RAM.

W przypadku monitorow lcd (kilka sztuk - choc dosc starych modeli - jest u
mnie w pracy) to niestety stanowczo musze zaprotestowac. Sa zwyczajnie
kiepskie (telewizory klasyczne i magnetowidy tez mnie nie powalily
jakoscia - ale to raczej kiepskie tunery zadecydowaly). Ram Samsunga - nie
mialem problemow , ale tez stycznosc to tylko: kiedys w module EDO RAM i
aktualnie na R5500. Co do R5500 to pierwszy egzemplarz, ktory wpadl mi rece
mial uszkodzone kosci/kosc Hynixa (tak przynajmniej to wygladalo w
objawach). A przeciez Hynix to tez lider :-/

No i takich doswiadczen , ze kilka produktow wiodacych firm okazalo sie
szajsem a wiele produktow pod markami uznawanymi za kiepskie dziala
wysmienicie mozna chyba podac sporo.
Generalnie chodzi mi o to, ze aktualnie logo na pudelku,opakowaniu,obudowie
przestaje byc gwarancja czegokolwiek.

::f::