Re: cichy maxtor 160-250GB SATA

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 16:51:22 MET

Andrzej w wiadomości <news:43F62738.80763906@wp.pl> napisał/a:

> mam te same dyski i potwierdzam - jedne z cichszych dysków
> jakie kiedykolwiek miałem.
> i chciałem sobie polepszyć i kupiłem najnowszego maxtora
> i kupa ... szybki może i jest ale bardzo głosny !
> i nie wibruje obudową, ale i całym biurkiem ....

> obecnie ten dysk robi za backup.

Uściślijmy (bo też rozważałem ryzyko takiego zakupu) - "DiamondMax 10"?

(Bo z tego co patrzyłem w specyfikacji i "ficzersach", w "10" postawili
wyłącznie na szybkość, a serie nie diamond max były standardowo głośne i
wibrujące od zawsze... Shiiit, trzeba będzie kupować Seagate'y i wieszać je
na gumkach)

--
Pozdrawiam,
  Gargamel