Re: dekodowanie dvd przez różne grafiki

Autor: Bicu <bicu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 15:36:49 MET

mam identycznie ten sam problem karta Gigabyte radeon 9550 - obraz dvd jest
brzydki, sniezy efekt mneij wiecej taki jak wlaczenie wszystkich efektow
post processingu w divxie na maxa i to pomnozyc razy 2 :( nie pomaga zmiana
sterwonikow, nie pomaga wlaczanie/wylaczanie sprzetowej akceleracji. nie
pomaga w koncu zmiana programow do otwarzania dvd.

Obraj na mojej starej poczciwej rivie tnt 2 byl jak krysztal w porownaniu z
tym badziewiem. Tylko jak wloze rive to jakie kolwiek gry praktycznie
odpadaja a perspektywa zmieniania co kolka dni kart troche mnie przeraza.

Ma ktos pomysl czy radek 9550 poprostu "tak ma" czy cos jest nei tak?