Re: pytanie sondażowe...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 14:43:48 MET

Pawel napisał(a):
> Mam pytanie odnośnie waszych doświadczeń serwerisowych czy moze raczej
> pseudo-serwisowych :)

Raz potrzebowałem na dosłownie kilka dni uruchomić komputer do którego
miałem praktycznie wszystkie podzespoły z wyjątkiem zasilacza. Okazało
się jednak, że znalazłem starego Megabajta. Myślę sobie - jak ludzie na
tym pracują, to moze przez te kilka dni się nic nie stanie. Sprzęt mało
wymagający - Duron 800, MSI 6330, GF2MX... Niestety, podczas pracy
zestaw się wyłączył i na tym się zabawa skończyła. Poszła płyta i
procesor. Płytę dało się jeszcze naprawić a CPU odszedł do krainy
wiecznych łowów :(

Na serwisie jeszcze praktycznie nic nie uszkodziłem (odpukać).

Poza tym jeszcze kilka razy byłem blisko zalania sprzętu płynem Borygo
podczas grzebania w układzie WC... Na szczęście nic nie zepsułem :)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl