Re: Głośniki za 150-180zł do muzy z CD

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 13:15:50 MET

botanix, napisales:
> Creative DTT2200 chociażby, niegdyś HIGH-END głośników komputerowych,
> mają już kilka latek ale jakością dżwięku przewyższają LOW-END typu
> p580 i inne wynalazki.

Potwierdzam. Co prawda używam nieco wyższego modelu (DTT3500), ale nie
sądzę, by 2200 były dużo słabsze. Od współczesnych Creative'ów grają dużo
lepiej (i mam tu na myśli nie tylko potężny subwoofer, ale też jakość,
głębię dźwięku z tych mikroskopijnych satelitek), Logitecha w podobnych
warunkach nie słyszałem, ale podejrzewam, że tańsze wersje róznież są
słabsze.

k,