Re: Re: Re: OS czy może raczej H/W!?

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 13:04:15 MET

On Sat, 18 Feb 2006 12:49:22 +0100, Czajson wrote:

> Pewnie z jakimś badziewnym zasilaczem, który daje słaby prąd do HDD?
Rewelacji to tam nie ma - Modecom Feel (no ale chyba lepszy niż każdy
inny 'no-name'!?) Przeddtem wyrabiał bez problemu. Teraz też powinien -
tym bardziej, że pozbyłem się floppa i wentyla z NB :)

> U mnie
> instalacja XP na NF7-S wyglądała tak:
Mam NF7
> - start instalacji z bootowalnej płyty
> - F6 i zapodanie sterowników do SATA z dyskietki
> - instalacja systemu
> - instalacja sterowników chipsetu z CD Abita lub nowszych odpowiednio
> dobranych
No własnie ściągnołem nowsze.

> - instalacja DirectX 9.0
> - instalacja sterów grafiki
> - reszta dowolnie i miało śmigać jak należy
OK - poinstaluje w takiej kolejnosci co opisujesz. Tylko, że myślałem
że najpierw drivery od MOBO a dopiero potem np. od Video itd. 3mSie.

P.S.
Napewno na 'świezego' XP (przed DirectX i innymi sterownikami)
zainstaluje SP2 - co o tym sądzisz!?