Re: Czy to prawda, że nagrywarki DVD firmy Benq są najlepsze ?

Autor: Leszek K <leszek60wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 12:06:36 MET

Mariola napisał(a):
> Czy to prawda, że nagrywarki DVD firmy Benq są najlepsze ?

Ostatnio zamieniłem starego NECa x8 na Benka 1640. Podobnie jak nec
nagrywa na wszystkim oprócz płyt chodnikowych. Odtwarza płyty z którymi
nec miał już problemy (porysowane). Płytę x8 nagrywa w 8 min (nec 12
min), a zrzut filmu DVD ponad 3x szybszy. Sporo głośniejsza, ale bez
przesady. Co do trwałości trudno mi się wypowiadać po 1 miesiącu i może
100 nagranych płytach.