Re: Instalacja WindowsXP na dysku SATA II

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 11:18:18 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:16hxhp6o44d7s.y0i56durpmuk.dlg@40tude.net...

> A w czym te różnice się przejawiają? Tak z ciekawości pytam, bo raczej

Lepszy dźwięk, większa wydajność całkowita, lepsza obsługa pamięci. Trudno
to opisać, trzeba się samemu przesiąść z MSI KT-6 na Abita NF7-S. Ja się
przesiadłem dokładnie z takiej płyty jaką Ty masz. I od tamtej pory unikam
VIA jak ognia. Nawet jak liczy się każda złotówka to udaje się znaleźć
lepsze rozwiązanie.

> A co do ceny - teraz rzeczywiście nie było to tak zauważalne, ale jak ja
> kupowałem płytę, to różnica była. Zresztą nie wiem, czy wogóle wtedy
> były dostępne płyty na NF2 (wrzesień 2003...).

Były bo akurat w tamtym czasie postanowiłem zmienić płytę.

--
pozdrawiam