Re: Czy to prawda, że nagrywarki DVD firmy Benq są najlepsze ?

Autor: JanuszWo <jannus_tl_at_gaz-na-te.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 10:51:21 MET

W imieniu Mariola w wiadomosci <563d.0000005d.43f6e66c@newsgate.onet.pl>
napisano:

> Czy to prawda, że nagrywarki DVD firmy Benq są najlepsze ?

Witam!
Ja mam wątpliwości. Mieszkam w Lublinie, a chyba w żadnym sklepie nie
polecali benq... Wiedzieli, że w necie mają one dziwnie wysoką pozycję,
ale w dwóch konkretnie sklepach powiedziano mi, że są bardzo awaryjne i
padają (takie podobno mieli info z serwisów) jak muchy. I wszyscy
polecali mi jakieś LG... Sam jestem ciekaw opini subskrybentów tej
grupy...

--
w adresie zagadka