OS czy może raczej H/W!?

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 08:40:51 MET

Witam.

Sprzęt to: ABIT NF7 (2.0) na nForce2. Po każdej instalacji driverów od
nVidi (nForce 5 lub 4) system się nie podnosi :/ Zainstalowany
'goly-swieży' system + directx9c, potem sterowniki do płyty głównej i
jedne wielki zonk. System się ładuje i ładuje w nieskończoność -
czasami tak to wygląda jakby HDD padł, bo w pewnym momencie poprostu
'nie działa', ale jest na nim drugi OS - więc... Jakieś pomyśły!?
W BIOS'ie już potem wyłączyłem LAN, Audio, FDD (nie mam floppa), USB i
co tam się tylko dało - ale to nic nie pomogło. Konflikt sprzętowy!?
Tylko gdzie i co!? Drugi OS na tym samym compie chodzi bez wiekszych
problemow.(Slackware) Byłbym wdzięczny i zobowiązany. 3mSie