Bios gigabyte GA-8I945P-G

Autor: Ecier <grupy1_at_ecier.cjb.net>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 00:18:56 MET

Robiłem update biosu płyty Gigabyte GA-8I945P-G w programie dostarczanym
przez producenta @BIOS, ale płyta nie wstaje.
Może napiszę po kolei co zrobiłem:
1. Zrobiłem kopię aktualnego biosu.
2. Ściągnąłem najnowszą wersję biosu F10 ze strony Gigabyte, ponieważ sam
program nie mógł się połączyć z serwerem by samemu ściągnąć.
3. Aktualizacja zakończyła się powodzeniem.
4. Zgodnie z komunikatem zresetowałem komputer.
5. I nic komp się nie odpalił, nawet spiker nie zabzyczał.
6. Wpadłem na pomysł, żeby może CMOS wyczyścić, ale to nic nie dało.
7. Spreparowałem więc dyskietkę z zapisanym wcześniej biosem. Kiedyś jak
odzyskiwałem kumplowi bios AWARD'a to wystarczyło spreparować dyskietkę ze
starym biosem i odpalić kompa, a on się zabotował i zapisał starego biosa. A
u mnie nic, nawet nie sprawdza stacji. Może musze jakąś kombinację na
klawiaturze wcisnąć, tak jak to słyszałem przy odzyskiwaniu biosów AMI?

Czy ma ktoś jakiś pomysł?? Z góry dzięki.

--
Pozdrawiam Ecier