Re: kamerka internetowa - pytanie bardziej z ciekawości...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 18:56:35 MET

PAndy napisał(a):

> Tak jak napisalem - kazda kolorowa kamera moze widziec podczerwien - krzem
> uzywany jako material konstrukcyjny ma najwyzsza czulosc dla podczerwieni.

Właśnie mi się przypomniało, że kiedyś spotkałem rozmówcę, który miał
naprawdę wyraźny obraz z kamerki, tyle tylko, że wszystko było w
odcieniach czerwieni, podczas gdy ja musiałem mieć żarówkę zaraz pred
oczami. :P Tak mi się teraz skojarzyło, że to jest pewnie to o czym
piszesz. ;)

> Sony robi serie kamer do widzenia w nocy (mozna tez przeswiecac dziewczynom
> ich kostiumy kapielowe ;) )

Hehe... drugie zastosowanie raczej odpada z powodów technicznych. ;P
Ale co do pierwszego to hmm... można to kupić w Polsce? Ceny do
przyjęcia czy zaporowe?

> Oswietlacz podczerwieni mozesz zrobic sobie sam - pare diod o duzej mocy i
> bedziesz mial jak w dzien :D

To znaczy mogę sobie zrobić zwykłą "lampkę" z takich diod, nie będzie mi
biła po oczach, a w kamerce będę miał wyraźny obraz? ;) Tyle tylko, że
pewnie będę musiał ten filtr wymontować...

# /George Orwell - Rok 1984/