Re: Tuner TV

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 17:18:27 MET

Użytkownik Wojweg <"wojweg wyrzuc>0"@poczta.onet.pl ...

> Czyżby bez problemu? Pospierałbym się. Ostatnio miałem okazję
> przekonać się że na płycie z Kt266 Gigabyte 9550 nie chce się
> uruchomić a przecież to nowszy chipset niż 133.
> Jak widać teoria teorią a praktyka wykazuje odstępstwa.

znalazłem w necie osobe która ma taka sama plyte jak ja i u niej dziala
R9600Pro, dodatkowo mój nzajomy ma plyte na Viakt133A ale innego producenta
i bez problemów uruchomił na niej R9550 - wniosek - cos nie tak z moja
plyta... :(

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
Nikt nie zauważy różnicy."   H. Jackson Brown, Jr.