Re: Radiowka

Autor: DeeCann <dee.bart_at_op.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 14:34:32 MET

Robert K napisał(a):
> Czesc.
> Wiecie moze jak dziala WiFi w Asusuach ?
> Chodzi mi konkretnie o modele a3h 5012 i a6r B006
> Wiecie jak jest rozmieszczona antena ? i jak czesto sa zaklocenia,
> przerwania ?
> dziekuje za odpowiedzi

A6R B002 ... laczy sie z kompem stacjonarnym ktory udostepnia mu lacze (
karta TrendNet TEW-423PI)... powierzchnia mieszkania 37m2 ... zasieg
wszedzie bez zadnych zaklocen i przerwan w dzialaniu ... ze wzgledu na
pogode na balkon nie wychodzilem zeby sprawdzic :P .

Pozdrawiam

            Pokój&Rytm
<.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>
<.:  --   Chcieć to móc   --  :.>