Re: jaki GPU lepszy?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 12:40:46 MET

MadMan wrote:
> Od jakiegoś czasu obie te firmy robią "numerki z numerkami". Wspomniany
> przez Ciebie GF4 MX, ATI natomiast wypuszcza kartę o numerze 9100
> mocniejszą od 9200, 9550 nie mającą niemal nic wspólnego z 9500...

IMO numeracja nVidii to jest jeszcze pikuś przy numeracji nowszych kart
Ati - zwłaszcza, że w grę wchodzą nie tylko numerki, ale także kolejne
symbole XT, XTX, GTO i cholera wie co jeszcze. Dwie rzeczy jeszcze
nVidii trzeba oddać - mimo również pokręconej numeracji jakoś ich sposób
numerowania kart bardziej zapada w pamięć (przynajmniej mi), razem z
oznaczeniami literowymi (GT, GTX), a także zdecydowanie lepszy support
developerów i sterowników (głównie pod systemami != Windows).

--