Re: nagrywanie dvd i zwolnienie sprzetu

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 10:16:39 MET

Neon w wiadomości <news:dt2cea$qko$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> Barracuda V 7200rpm (byly wogole barracudy 5400? :) )
> UDMA włączone
> System WinXP SP2

Wprawdzie dość subiektywnie określiłeś skalę problemu, ale nie powinno (mimo
wszystko) być aż tak źle. Dla testu spróbuj jak jest pod linuksem (może być
z jakiejś dystrybucji live, nagrywanie powinno działać "z biegu"), może coś
xp się pozajączkowało (oj, zdarza mu się :p).
Zapomniałeś (chronicznie ;p) dopisać, jakim programem nagrywasz, czy z
każdym programem nagrywającym występuje ten efekt?
Może faktycznie ASPI mu nie pasuje; używasz Nero - co Nero Info Tool
twierdzi na temat "System ASPI"?

> Czy to K7S5A jest az tak badziewne...?

No dobra to ona raczej nie jest (używałem z SDRAM'ami). Ale jak wyżej,
przetestuj na innym o/s, może problem nie leży w samym sprzęcie jako takim.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel