Re: grafika

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 08:21:12 MET

ttttttttttt napisał(a):
> nie potrzebuje karty o takiej wydajnosci jak 9500, potrzebuje czegos
> taniego
> do zwyklej pracy
> pozatym mam problemy z obrazem na TV (lekko stary model).

Czyli podsumowując - chcesz zmienić kartę na gorszą.
A jeśli zależy Ci na wyjściu TV to też zainteresuj się choćby tanimi
modelami, ale ATI. To samo się tyczy jakości wyświetlanego obrazu.

Jeśli chodzi o sam TV-Out, miałem porównanie FX5200 vs Radeon 9600Pro.
Wnioski - 5200 to kiszka na całej linii :)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl