Re: caviar 80gb działa jak 38gb

Autor: Obywatel Polski <polska_at_polska.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 22:36:36 MET

> wstydze se za takich obywateli - prawdopodobnie bios plyty ma ograniczenie
> do 36GB - powiedz czy np windows widzi taki dysk w calosci czy nie... -

Napisałem że na dwóch komputerach jest tak samo. Nie napisałem tylko że
inny dysk o pojemności 120gb chodzi bardzo dobrze. Bios nie ma
ograniczenia bo ten caviar też kiedyś chodził dobrze. Od momentu
włożenia go do innego komputera przestał chodzić dobrze nawet na moim
komputerze. Windows nie widzi całego dysku