Pamieć nie-HP do Proliant ML340 G4

Autor: the.one <the.one_at_gazeta.xx>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 21:42:00 MET

Witam,

Chce dolozyc wiecej pamieci (szukam kosci 1GB) do serwera HP Proliant ML350
G4. Niestety pamiec HP (358348-B21) jest droga wiec szukam czegos tanszego.
Znalazlem dedykowana pamiec Kingstona KTH8348/1G, ktora do tanich tez nie
nalezy. I tu mam pytanie czy moge do tego serwera wcisnac jescze inna pamiec
ktora bedzie REGISTERED ECC PC2700 CL2.5 DDR SDRAM DIMM ? np.
KVR333X72BRC25/1G Kingston 1024MB 333MHz DDR ECC Registered CL2.5 DIMM ??
Tylko, ze mam tutaj do wyboru sztuki Dual Rank x4 i Dual Rank x8 i bez dual
rank - co to jest?

Znalazlem w sieci watek na temat roznic w rozstawie "rowka" w pamieci do
Compaq ale nie wiem czy to dotyczy takze mojego serwera.

Pozdrawiam
the.one

--
Forum Legionowo