Re: Serwis ASUS-a w polsce.

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 19:17:26 MET
Message-ID: <dt2fjq$eju$1@atlantis.news.tpi.pl>

Użytkownik "index" <filip@op.pl> napisał w wiadomości
news:dt2bdb$2b7$1@inews.gazeta.pl...
>
>>
>> Tu patrzyłeś ?
>> http://pl.asus.com/aboutasus.aspx?show=3
>>
>> --
> Patrzyłem - pisałem i dzwoniłem też do nich , ale wszędzie mi odpowiadają
> , że mam zanieść płytę do sprzedawcy a dopiero sprzedawca przekaże ją
> dalej - nawet sam pan z serwisu Asusa w czechach mi odpowiedział : " If
> problem persist, you can contact some other reseller in your city to send
> it to us for RMA."
> Tylko ten sklep już nie istnieje co kupowałem tę płytę - został
> zlikwidowany .
> Tak więc kółko się zamyka i zostaję z zepsutą płytą .

Dlatego jak sie kupuje sprzet ktory nie ma zewnetrznej gwarancji to dobrze
jest
patrzyc nie tylko na cene ale tez wiarygodnosc firmy.

pzdr
Received on Thu Feb 16 19:20:09 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Feb 2006 - 19:51:14 MET