Re: brak obrazu w radeonie 9800

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 18:34:49 MET

Użytkownik "Chuck" <chucknoris16@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dt290v$slu$1@news.wp.pl...
> Witam!
>
> Mam problem z moim radeonem 9800.Gdy instaluje winde wszystko jest ok,
> natomiast jak zainstaluje sterowniki to nie mam juz zadngo obrazu :(. Co
> zrobić, przeinstalowac bios ?? Poradzcie ...

Miałem taki problem na Radeonie 9550, kombinowałem, cudowałem, zmieniałem
sterowniki na wszystkie z możliwych i nic. Zawsze po instalce sterow
windowsa juz nie zobaczyłem. Problem rozwiązał się gdy wyjąłem karte ze
slotu AGP i ponownie wsadziłem, do dzisiaj nie wiem co bylo przyczyną,
pewnie coś nie stykało ;). Pozdrawiam i radze zrobic to samo.