Re: Płyta główna i zasilacz

Autor: zaczarowana krajzega <zaczarowana.krajzega.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 15:59:19 MET

> Według mnie nie ma sensu szukać możliwości taniego upgrade
> tak starego sprzętu. Lepiej sprzedać w całości na jakiś
> router czy serwerek i kupić coś całkiem nowego, choćby
> z najmniejszymi "numerkami".

Prawda, tylko mały problem z funduszami. A mnie nie tyle jest potrzebny nowy,
szybszy komputer, co po prostu sprawna płyta główna - bo obecna zaczyna już
czasem odmawiać posłuszeństwa.

Po tym, co napisałeś, zastanawia mnie czy dałoby się wycisnąć z mojego
zasilacza obsługę PIII 650 (akurat trafia mi się okazja). Jak dla mnie byłby
raczej wystarczający, bo między C466 a PIII 650 różnica jest już chyba
widoczna.

z.k.