Re: Mysz BT

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 15:46:23 MET

"Anax WRC" <westfalia75@interia.pl> wrote in message
news:dt205j$heb$1@news.interia.pl...

> Użytkownik "Codringher" <stewiex(cut)@interia.pl> napisał w wiadomości

> USB,
>
> hmm tak swoja droga ciekawe. bo mam BT wbudowanego w laptopie i tak sie
> nad
> ta mysza czy by zadzialala
> Anax

zadziała ale tylko w zakresie podstawowej funkcjonalnosci myszy, jeśli mysz
ma dodatkowe przyciski funkcyjne i są one obsługiwane przez specjalny soft,
a soft ten podczas instalacji musi wykryć firmowego dongla myszy wtedy nie
zainstalujesz softu
cecha często spotykana w urządzeniach logitecha,

no chyba, że uda ci się zainstalować ten soft jakimś sposobem to wtedy
powinno działać (teoria)

Dariusz Krok