nagrywanie dvd i zwolnienie sprzetu

Autor: Neon <thomas.savery_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 12:10:25 MET

Komputer to wysluzona K7S5A z Duronem 1200 na pokladzie,
za to 1GB DDR RAMu, zasilacz Chieftec 420W, dysk Barracuda V 60GB
DVD Liteon 1673S,
reszta chyba nie wazna :)

zatem, kiedy nagrywam DVD z predkoscia x8 nie bardzo da rade robic cos na
komputerze,
komputer wykorzystuje do pracy, a jej specyfika wymaga dostepu do internetu
w prawie kazdym momencie,

kiedy owe dvd wypala sie z predkoscia x8 nie bardzo idzie przegladac strony,
tzn idzie, ale czuje sie jakbym siedział przed pentium 166 z 32MB RAMu :)
tak samo ladnie tnie sie winamp podczas nagrywania, w ciszy musze siedziec
;)

takze powiedzcie mi co musialbym zmienic aby, nagrywac plyte dvd z
predkoscia x8 i jeszcze jako tako moc pracowac,
nie mowie tutaj o jakims jeszcze wiekszym obciazaniu kompa podczas
nagrywania, poprostu excel, firefox z paroma zakladkami, OE, winamp, gg,
bo serio podczas wypalania z dysku jest zle...

procesor jest wystarczajacy na moje potrzeby, DDRy w racji starej plyty nie
są w dual channel (mam 2x512),
ale sporo dają, chociaz na swojej maksymalnej czestotliwosci nie pracuja,
najpewniej trzeba bedzie wymienic plyte z procesorem i do tego nowy dysk
sata2 co nie?

poprostu nie wiem czy to dysk sobie nie radzi, czy procesor, czy poprostu
przy wypalaniu dvd jest tak zle? ;)

Pozdrawiam,
Neon