zasilacz Seasonic S12

Autor: Adam Szmulewski <adamszmu-nospam_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 09:40:59 MET

Witam
Mam zamiar kupic sobie zasilacz Seasonic S12 600W.
zastanawia mnie tylko to w jaki sposób ten zasilacz jest montowany w
obudowie? czy wentylator powinien byc na dole i zasysac powietrze z obudowy
wypychajac je za zewnatrz czy powinien byc u gory i wydmuchiwac powietrze
przez jakies specjalne otwory na gorze obudowy.
jesli ktos posiada taki zasilacz prosze o wskazowke i opinie na temat
zasilaczy s12
pozdr
Adam