Re: Komputer do wypozyczalni

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 09:16:01 MET

W dniu 16 Feb 2006 09:07:02 +0100, osoba określana zwykle jako
Artur pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>czy w przetargu mozna okreslic ze nie chce sie systemu operacyjnego?
>jak to prawnie wyglada?
>(chodzi o to, ze nigdy te komputery nie bede wykozystywane do innych celow, wiec
>przegladarka na linuxie w zupelnosci wystarczy)
>nie wiem tylko jak formalnie to zalatwic..

Jak my robimy przetargi, piszemy po prostu jakie komputery, ile sztuk
itd. A osobno ile sztuk oprogramowania (m. in. OS) do tego. Bo owszem,
zdarza się, że kupujemy fafnaście komputerów na desktopy dla
użytkowników i dwa czy trzy z przeznaczeniem na linuksowe serwerki. I
mamy wtedy, przykładowo, w specyfikacji 8 szt. komputerów i 6 szt. Win
XP Pro OEM (lub równoważny, rzecz jasna).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft Office 2000: Rozszeżone możliwości
\  Kruk@epsilon.eu.org   / email