Re: Plustek OpticPro 1236P - co ze sterownikami?!

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 08:30:09 MET

Gupik napisał(a):

> jak się obawiasz to zrób obraz partycji systemowej, przywracanie z
> obrazu trwa ok 5 minut :)

A to da się zrobić bezpośrednio pod Win, czy potrzebuję Ghosta? ;)

> miałem kiedyś od kumla skaner primax colorado 1000 i tez nie było sterów
> pod XP, to zainstalowałem te od NT, i działało :)

Hmm... niby teoretycznie może się udać, ale pamiętam, ze znajomy miał (i
pewnie ma) skaner firmy Mustek pod USB i identyczny problem z brakiem
sterowników pod XP. Ponoć znalazł jakiegoś "fixa", który przystosował
fabryczne sterowniki przeznaczone pod NT/2000 do pracy pod XP, więc może
jest coś takiego, lub alternatywne stery? Przecież dosyć często się
zdarza, że gdy producent oleje użytkowników jakiegoś urządzenia, to
społeczność użytkowników zaczyna je supportować. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/