Re: zawieszenie komputera w czasie instalacji systemu

Autor: Marek <marmaks_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 03:23:28 MET

Witam

> W czasie instalacji win98SE na twardy dysk komputer się zawiesza. za
> każdym
> razem jest to inny moment instalacji. Podejrzewam, że to problem ze
> sprzętem,
> ale co szwankuje? Zamieniałam napęd CD, kości pamięci, nic też nie
> dała
> zamiana płytki instalacyjnej WIN. Twardy dysk chyba też jest OK, bo po
> sformatowaniu i sprawdzeniu nie komunikuje błędów. Proszę o
> podpowiedź, gdzie
> może być problem.
> Pozdrawiam

A może masz za dużo pamięci przy instalce Win98 chyba obsługuje do 512
ramu po zainstalowaniu jakiegoś patcha można włożyć więcej ale instalka
to max 512.
Ja kiedyś próbowałem zainstalować Win98 na 1GB ramu i miałem przy
instalce resety, bluescreeny i nie udało mi się dokończyć nigdy instalki
a że nie chciało mi się rozkręcać kompa to nie sprawdziłem czy to na
100% nadmiar pamięci systemowej czy coś innego.

--
Pozdrawiam Marek.