Re: Laptop, faaajny ale nie wiem co to za karta?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 22:25:59 MET

Dnia 2006-02-15 21:41:01, encja *radek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Bylem już zdecydowany na Hp nx 8220, ale teraz zobaczyłem ofertę CA
> http://www.ca.pl/KatItemSpec.asp?KatItemCId=973 I poważnie się zastanawiam,
> co możecie powiedziec o tej akrcie graficznej napewno jest gorsza od tej w
> nx 8220 ale cz warto przeplacac? Nie wiecie czy można od razu kupic inna
> karte i ja zamienić bez utraty gwarancji?

Może znowu wsiądą na mnie krucjatorzy CA, ale *zdecydowanie* nie polecam
Ci tej marki. Sam miałem 3 modele CA (a w zasadzie 4, tylko jeden padł
na drugi dzień, to mi go wymienili), a w sumie miałem pod kontrolą coś
ze 20 sztuk. Cholerne, *%$*%@*$%one padaki. Pada wszystko: matryce,
płyty główne, napędy, grafa, dźwiękówki, porty, baterie. Pękające
obudowu i zawiasy. Badziew.
Kup tego HP. Serio.

--
pozdro...