problem z hp lj 1020

Autor: Radek <lathspel_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 22:22:09 MET

Witam. Mam problem z zainstalowaniem drukarki hp lj 1020 na kompie z win
  xp. Teoretycznie instalacja przebiega bez zadnego problemu. Sterowniki
laduja sie, system rozponaje sprzet, wykrywa czy drukarka jest wlaczona
czy nie. Problem pojawia sie przy drukowaniu. Najpierw drukarka
informuje mnie, ze przetwarza dane, a potem zapala sie lampka awaryjna i
tyle by bylo z drukowania.
Instalowalem sterowniki z plytki, oraz te sciagniete z oficjalnej
strony hp. polaczenie drukarki z kompem jest na 100% prawidlowe.
myslalem, ze moze drukarka jest wadliwa, jednak dzis sprzedawca w
serwisie na moich oczach wydrukowal mi kilka stron z mojego sprzetu...
Nie mam zielonego pojecia w czym moze lezec problem.
Gdyby ktos mogl mi jakos poradzic to bylbym bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam