NO I PO UCIESZE - KŁoPOT Z NOWA NAGRYWARKA

Autor: Eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 21:50:04 MET

Nie jestem ekspertem, ale radze sobie jakoś
tak na zdrowy rozum, nie mam pomysłu co jest grane.

Otoż kupiłem nową nagrywarke DVD LG LG 4167 w zwykym sklepie
Wcześniej miałem tylko zwykły czytnik CD, więc najpierw dołożyłem
ja do do kompa (bo było jeszcze miejsce),
XP wykrył nowy napęd oznaczył literka f
(sprawdzałem w menedżeze urządzeń i nazwa sprzętu jest wykryta poprawnie - jak
wyżej), tylko że nie chce czytac zwykłych płyt CD które chodzą bez
problemu w moim starym Cd-romie (płyt DVD nie sprawdzałem bo takowych nie
posiadam jeszcze).
Póżniej wyciągnąłem CD-rom wsadziłem w to miejsce DVD i to samo.

Mam dwa system na 98 tez nic z tego.

Co robie nie tak, moze dodatkowo trzeba cos ustawić, dla nowego sprzętu,
możę coś w BiOSIE, moze fizycznie w samej nagrywarce (Cd- rom mam ustawiony na
slave, dvd tak nie działał poprawnie) - PODPOWIEDZCIE PROSZE.

pozdrawiam
ECA