Re: Jaka grafike polecacie?

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 21:01:07 MET

Dnia Wed, 15 Feb 2006 17:39:29 +0100, Norbert <norbertk@neostrada.pl>
napisał:

> wtam,
>
> JakÂą kartĂŞ byscie polecili do ok. 1000zl. moze gf6600gt, czy lepiej
> jakiegos
> gf6800 oczywiscie 256mb!

albo gto2 do przerobienia tak jak moja albota ktora napisal kolega czyli
gs.sam musisz wybrac:) jedni wola ati (czyli ja) inni gf :)
osobiswie wole troszeczke wolniejsze ati od gf.mialem juz naprawde duzo
kart tej i tej firmy. ale we wszystkich modelach gf ktore posiadalem
wystepuje efekt minimalnego przyciecia a w ati nie.jedni maja taki efekt
inni nie.nie bede sie spieral. poprostu mi sie wydaje ze ati zawsze ma
malutki zapas mocy na to zeby sie cos nie przycielo.idzie troszke wolniej
ale plynnie.no i obraz z ati jest dla mnie duzo bardziej naturalny niz z
gf. ale i tak teraz w moin przypadku nie ma to znaczenia :) bo mam SUPER
LCD :) ktory nie ma polowy kolorow w porownaniu z ctr :) i smuzy :) a
jesli ktos nie widzi smuzenia to widocznie ma slabe odswierzanie w oczach
;)
pozdro

fanto2/SM 173p+ / AMD64 3000+ Venice E6 @ 2500MHz pentagram 120cu / Asus
K8N4-E
2x512 Geil Dual 400MHz / SB Augigy2 ZS / Inspire T6060
AcBel 400W Active PFC / Ati Radeon Saphire x800 GTO2 @ x850 xt pe/ Minolta
Z10/