Re: zawieszenie komputera w czasie instalacji systemu

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 20:24:47 MET

Użytkownik barbarak na grupie pl.comp.pecet zamieścił:

> Próbowałam inny RAM, a teraz sprawdziłam też inny HDD i dalej to samo.
> A co z tym CPU, możesz troche więcej bo słabo się orientuję.

Chodzi o to, czy ktoś nie próbował zwiększyć szybkości działania
komputera przez przetaktowanie magistrali FSB, zwiększenie mnożnika
procesora, czy zwiększanie napięć. Robi się to zwykle przez grzebanie w
BIOS-ie. Celowo podaję fachowe terminy, może sobie przypomnisz, czy
ktoś o tym nie wspominał.