Re: Karta graficzna do gier

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 18:29:28 MET

Użytkownik pawelcio pawel.h@_usun_to_chello.pl ...

> A z zestawienia w benchmark.pl wynika, że Radek 9800PRO rozkłada
> GF6600:))
> http://benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.h
> tm

nie mówie ze nie, mówie ze w ostatnim czasie sam chciałem kupic grafe wiec
w posty o tej tematyce wczytywałem sie dokładniej i raczej do gier polecano
GF!

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O